jueves, 9 de diciembre de 2010

MANZAJÚ Y WEB

Toi un pelín vagu col tema'l blog. La verdá ye qu'impúseme un arrestu domiciliariu pa tener preparada la web del mio grupu, Felpeyu a primeros d'añu. Namás salí a una firma d'exemplares nel chigre La Vaina de Xixón, que tuvo mui prestosa, con muncha xente conocío y un ambiente familiar. Val, tamién salí a una cena colos collacios a base de centollos y cava, pero esa ye otra historia. El casu ye que con tol tema esti del Manzajú, el mio profesor de diseñu web, Iván Cepedal, apurrióme un anunciu de Manzajú nel ABC nos años 70, nel qu'apaez la botellina auténtica del Manzajú que bebíemos n'aquella dómina. La botella que yo usé pa los dibuxos ye tamién d'un productu de la marca Escanciador pero ye diferente, siempre pasen estes cose, tas tiempu buscando una cosa y apaez a la fin cuando yá nun hai remediu. Habrá qu'esperar a una nueva edición pa poner la botella que correspuende. Fe d'errores.

2 comentarios:

  1. Enhorabuena por el premio y por el cómic, Ruma.
    Es raro ver gente que conoces en un cómic, y es raro conocer anécdotas de su vida que desconocías por completo. Gracias por compartirlo. Un abrazo.
    Pedro Cabo.

    ResponderEliminar
  2. Pedro Cabo!! cuantu tiempu!!

    Oye Ruma, donde se puede conseguir el comic, ho? mira, ta bien esto de los blogs y del feisbuk pa enterase de la vida de la gente, pero me molaba lo del comic. A ver cuando te animes a entrar en el feisbuk, que engancha. Y enhorabuena por el premiu!! a seguir dibujando, eh?

    Jorge - somió

    ResponderEliminar