miércoles, 20 de octubre de 2010

RENOVASE O MORRER

Taba esti día falando con unos collacios de los asuntos sucesorios, chando unes rises como ye vezu entre nosotros. Nun sólo falábemos de la sucesión en Corea'l Norte, tamién salió'l tema de Tomás Gómez y Trinidad Jiménez, del "Moñarca" y el so fíu "El Maizón", de la presidencia asturiana... Pero de toles sucesiones la que nos paecía la más difícil yera la del ministeriu de trabayu, nesti momentazu nel que tamos. Sacamos en conclusión que'l puntu que tuviera que comese esi panchu tenía que ser un home del partíu ensin fisures, mansu, llamberregañes dende'l tobiellu al pescuezu y toos coincidimos nel candidatu ideal pa ello, "El Presidente Vicente". A la fin el señor Zapatero volvió a decepcionanos otra vegada, dexonos o "Porky" en casa hasta la xubilación y baraxó casi tolos ministerios. Como diz el son cubanu: "..quítate tú pa ponerme yo...". D'un plumazu llantonos a la neña del "Acontecimientu Planetariu" en "Sanidá", movió a la "Señorita Trini" p'asuntos más esteriores que la comunidá del "Chotís" y punxo a Rosa Aguilar (notru tiempu gran esperanza blanca d'Izquierda Xunida) al mandu del "Mediu Ambiente".
L'amigu Mariano debe tar garrando carrera pa entrar a la Moncloa en plancha, como naquel anunciu de los ochenta: -Tú pasas el Pronto y yo el paño.
Tremendu país de mediocres.
Nun sé a vosotros, a mi quédame namás el consuelu de mirar pa esta semeya que topé hai poco na rede y que ye la mio favorita desti mes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario